rüya

bazen...
çok tatlı rüyalar görürsün. rüya olduğunu bilirsin. gerçeklik farklıdır. uyanmak istemezsin.
sonra uyanmak zorunda hissedersin.
uyanmak için hamle yaparsın.
gözlerini açarsın.
hala tam uyanık değilsindir.
işte tam o esnada, iki seçeneğin var.
ya mücadele edeceksin ve uyanacaksın.
ya da gözlerini kapayıp rüyaya kaldığın yerden devam edeceksin.

son 6 ayım uykuyla uyanıklık arasında, olmayacak rüyanın sıcacık hayalinin soğumasıyla geçti. kalbim kırıldı, kalp kırdım, canım acıdı, can acıttım. ne zaman uyanacağım bilemiyorum ama gözlerimi açık tutmaya çalışmak zormuş be.

sevmek istemek, sevmek, yanlış kişiyi sevmek, sevmemeye çalışmak.

ve üç lanet olasıca nokta.
Tepkiler:

"rüya" yazısına bir kimsecik bile yorum yapmamış!

Yorum Gönder

Çok mecburi değilse küfür etmeyin. Bir de emoysanız yorum falan yazmayın. Yazacaksanız da düzgün bir Türkçe ile yazın. Olm vallaha anlamıyorum lan!

 

Kopi-Rayt!

Kopirayt da denmekte gerçi kendisine ama kullanım ve kıllanım koşulları sanki daha bir türkçe, daha bir bizden, senden benden geldi kulağıma ya da parmağıma...Buralarda bir yazıyı beğendiysen eşle dostla paylaşmaktan çekinme. Yok eğer, o yazının tamamımın veya bir kısmının senin olduğunu düşünüyorsan, veya içindeki bir öğenin senin olduğuna inanıyorsan, arkadaşım de ne iş? Haberleş benimle... Hacı ne iş diye sor bana. Bir sor neden diye... Belki de istemeden yaptım?! Öyle işte, aklına takılanı sor bana. Yazının altına yorum yap veya mail at. Mutluluğun resmini bulursan bana da forwardla hatta. Sahi o forward mailleri de hiç sevmem be... Ama mutluluğun resmi bir başka be cankanım... Yolla bana, forwardla... Unutma ama hemi?

Firefox güzel gösteriyor...

Bu site en iyi firefoxta görüntülenir. Evet yandaki abla kadar iyi bir şekilde görüntülenmese de, sitenin genel olarak bazı ayarları, görüntü hedeleri falan filan firefox ile daha bir cillop olmakta. Renkliler daha renkli beyazlar daha beyaz gözükmekte. Firefox evinizin tilkisi... Kullanın kulandırtın. Bu vesileyle eğer siteyi ziyaret ediyorsa pek sevgili fox-kızı Alexandra Ansgar(ki kendisi resimdeki apla)’a ve Avşar kızı Hülya Avşar’a da sevgilerimi sunuyorum. Sahi neden Avşar kızı? Yani bi Sevtap Parman’a neden parman kızı denmiyor ki? Bak merak ettim şimdi.

Portakalı saydım...

O değil de benim portakalı soyup, başucuma koymam gerekiyordu, yanlış yaptım. neyse...

kişi taze düştü.