Asik Olasim Var

Norah Jones'u böyle gördükçe aşık olasım var.
Tepkiler:

Facebook Yorum

Az önce facebook'ta gördüğüm bir manzara. Yoruma öldüm öldüm bittim. Ciddi de olabilir, espri de. Ama F...N ile Y...K arasında nasıl bir bağ olursa olsun, jeneriklere geçen bir gol olmuş bence.

 lan yazdigin kelimelere dikkat et.. ben sana bi koyarsam 6 ay bulanik sicarsin ibne.. paylasmak zorundamiyim

Bir Facebook efsanesinin daha sonuna gelirkeeeeen, uslu bir çocuk olursanız bence siz de feysbukunuzda böyle enstantanelerle karşılaşabilirsiniz.
Tepkiler:

Hangover Taner

Bence benziyorlar amcoğlu! Gerek salaklıkları,saçı sakalı, gerek fazla doğallıkları, gerekse haplanmadan yaşadıkları tripleriyle... Bence çekilebilecek 3. Hangover için Taner, Alan'ın sonradan varlığını öğrendiği kardeşi olabilir.

Tepkiler:

Kofti Bunalım İnsanları


Epeydir yazmiyordum, hatta vedalasmistim. Usendim, zaman bulamadim, daraldim,ke... Eaaaah keyfimin kahyasi misin blog? Kendine gel dedim ve gittim gecenlerde keyfime kahya tuttum, ismi yahya. Yahya 180 boylarinda atletik vucutlu hos bir adam... Saka la saka, yok oyle bisey. Yahya tutucan para mi var bende. Tuttugum seyler belli basli hep bu parasizlik yuzunden: ah parasizlik parasizlik, cok cektim senin yuzunden.  

Baba hayati na bu yukardaki paragrafin son cumleleri tadinda yasayan adamlar var. Surekli bi parasizlik, surekli bi sikayet... Ve bu adamlar/ve dahi kadinlar/ sadece parasizliktan degil, hayatin her alaninda bunaliyorlar. Bunalmadaki daralmadaki basari ve atilimlariyla goz dolduran bu yetenekler cok guzel hayat enerjisi caliyorlar, sictimin mitolojik parazitleri ya. 

Her gun karsilastigim tipler bunlar. Dert etmeye degmeyecek seyleri buyutup buyutup hayati bir derdim var artik, sicamam icine moduyla yasiyorlar, haliyle sarki da yanlis, yasadiklari hayat da. Ben diyorum gotume dunya kacmis, bunlar hala telefon direklerinde. Sonra gurkan dertsiz olur, gamsiz tasasiz olur... Ne alaka be guzel abim, bilakis dert bende derman bende. Ben bunu cozeli uzuuuun zaman oldu mesela. 

Cozulmeyecek dert yoktur, alinmayan nefes vardir. Bazen cooook buyuk bunalti anlarinda, derin bir nefes almak tum ihtiyac duyulan sey oluyor. Tipki saglam bir yumruk atabilmek icin 1 adim geri cekilmek gibi.

Yalniz yazinin sonlarina dogru yazi uslubumun Üstün Dökmen'e benzedigini ben de farkettim. Yazar notu olarak eklemeyi bir borc bilirim Corç, bu yazi esnasinda hic bir Üstün Dökmen zarar gormemistir.  Ha bir de telefonda ı harfi yerine i yazabiliyorum. Dolayisiyla surekli bunaldim, sikilamadim. Sanirim hayatimdan sikilmak tabirini cikarmam gerek yoksa siki tutar,birakmam hayalleri,,, (yaziyi da 3 virgulle bitirdim, hep virguller yalniz kaliyor. Ezilenden yana blog: ciddi degildim! ha bir de parantezi de kapatmıyorum sahi. klostrofobileri var harflerimin, sonra çarpıntıları tutuyor.

Tepkiler:
 

Kopi-Rayt!

Kopirayt da denmekte gerçi kendisine ama kullanım ve kıllanım koşulları sanki daha bir türkçe, daha bir bizden, senden benden geldi kulağıma ya da parmağıma...Buralarda bir yazıyı beğendiysen eşle dostla paylaşmaktan çekinme. Yok eğer, o yazının tamamımın veya bir kısmının senin olduğunu düşünüyorsan, veya içindeki bir öğenin senin olduğuna inanıyorsan, arkadaşım de ne iş? Haberleş benimle... Hacı ne iş diye sor bana. Bir sor neden diye... Belki de istemeden yaptım?! Öyle işte, aklına takılanı sor bana. Yazının altına yorum yap veya mail at. Mutluluğun resmini bulursan bana da forwardla hatta. Sahi o forward mailleri de hiç sevmem be... Ama mutluluğun resmi bir başka be cankanım... Yolla bana, forwardla... Unutma ama hemi?

Firefox güzel gösteriyor...

Bu site en iyi firefoxta görüntülenir. Evet yandaki abla kadar iyi bir şekilde görüntülenmese de, sitenin genel olarak bazı ayarları, görüntü hedeleri falan filan firefox ile daha bir cillop olmakta. Renkliler daha renkli beyazlar daha beyaz gözükmekte. Firefox evinizin tilkisi... Kullanın kulandırtın. Bu vesileyle eğer siteyi ziyaret ediyorsa pek sevgili fox-kızı Alexandra Ansgar(ki kendisi resimdeki apla)’a ve Avşar kızı Hülya Avşar’a da sevgilerimi sunuyorum. Sahi neden Avşar kızı? Yani bi Sevtap Parman’a neden parman kızı denmiyor ki? Bak merak ettim şimdi.

Portakalı saydım...

O değil de benim portakalı soyup, başucuma koymam gerekiyordu, yanlış yaptım. neyse...

kişi taze düştü.