Şampinan

Geride bir maç bıraktık bu gece. Bir maç ki benden içeru hatta.Hani şampiyonluğu son dakikada verdiğimize mi yanayım, o kadar pozisyon olup da değerlendirememize mi yanayım, yoksa yaşanan şampiyonmuşuz gibi 5 dakikalık sevince mi? Tamam sen yanmasam, ben yanmasam bu karanlıklar nasıl çıkar aydınlığa ama? Yana yana kül olduk amçoğlu. Gerçi ben televizyondan izlediğimden pek sevinemedim ama olsun. Sen o kadar şampiyon olacağına inan, ola ola şampinan ol!

Malumunuz 16 mayıs 2010 fenerbahçe trabzonspor maçı sonrası Fenerbahçe'nin elinden kaçan şampiyonluktan daha çok konuşulacak bir malzeme verdik rakip taraftarların eline, şampiyon olmayıp şampiyonmuşuz gibi kutladığımız bir 5 dakika.

Gerçi Fenerbahçe taraftarı olarak biz alışığız aslında bu tarz oyunlara gelmeye, mesela Ortega için de koskoca korkak tavuk Ortega yazısı asmıştık. Ben diyorum ki, na böyle Taksimin ortasında toplanıp; halkıyız, halklıyız, köse köse alırız diye bağırıp en son rezilliğin son perde olduğu yerde perdeleri de kapayıp ülkeyi terkedelim artık biz Fenerbahçeliler olarak. Gidelim başka bir ülkede top koşturalım. Vallaha bak ya. Mesela Hollanda ligi olabilir. Hatta şahane de olur, ortam güzel, club'lar güzel, trance güzel!
Tepkiler:

"Şampinan" yazısına bir kimsecik bile yorum yapmamış!

Yorum Gönder

Çok mecburi değilse küfür etmeyin. Bir de emoysanız yorum falan yazmayın. Yazacaksanız da düzgün bir Türkçe ile yazın. Olm vallaha anlamıyorum lan!

 

Kopi-Rayt!

Kopirayt da denmekte gerçi kendisine ama kullanım ve kıllanım koşulları sanki daha bir türkçe, daha bir bizden, senden benden geldi kulağıma ya da parmağıma...Buralarda bir yazıyı beğendiysen eşle dostla paylaşmaktan çekinme. Yok eğer, o yazının tamamımın veya bir kısmının senin olduğunu düşünüyorsan, veya içindeki bir öğenin senin olduğuna inanıyorsan, arkadaşım de ne iş? Haberleş benimle... Hacı ne iş diye sor bana. Bir sor neden diye... Belki de istemeden yaptım?! Öyle işte, aklına takılanı sor bana. Yazının altına yorum yap veya mail at. Mutluluğun resmini bulursan bana da forwardla hatta. Sahi o forward mailleri de hiç sevmem be... Ama mutluluğun resmi bir başka be cankanım... Yolla bana, forwardla... Unutma ama hemi?

Firefox güzel gösteriyor...

Bu site en iyi firefoxta görüntülenir. Evet yandaki abla kadar iyi bir şekilde görüntülenmese de, sitenin genel olarak bazı ayarları, görüntü hedeleri falan filan firefox ile daha bir cillop olmakta. Renkliler daha renkli beyazlar daha beyaz gözükmekte. Firefox evinizin tilkisi... Kullanın kulandırtın. Bu vesileyle eğer siteyi ziyaret ediyorsa pek sevgili fox-kızı Alexandra Ansgar(ki kendisi resimdeki apla)’a ve Avşar kızı Hülya Avşar’a da sevgilerimi sunuyorum. Sahi neden Avşar kızı? Yani bi Sevtap Parman’a neden parman kızı denmiyor ki? Bak merak ettim şimdi.

Portakalı saydım...

O değil de benim portakalı soyup, başucuma koymam gerekiyordu, yanlış yaptım. neyse...

kişi taze düştü.