Şişeyle gelemeyen ecel


Kaynağı Hürriyet olan habere göre amcanın biri makatına şişe sokarak intihar(!) etmeyi denemiş. Haliyle ecel de gelip amcamı bulmamış...

Bu haber, medyanın ya sahte haber yapmak için ne hallere geldiğinin göstergesidir, ki bu durumda sözlük ortamlarında paylaşılan linke tıklanarak arama motorlarında üst sıralara çıkılır, ya da amcam ciddi bir cinsiyet bunalımında olup, eşinin yakalaması üzerine "intihar canım,eki eki hehe uhuhu yih yih" efektleri ile olayı örtbas etmeye çalışmış belli... Zira intihar etmek isteyen insan soda şişesiyle değil 20 lik damacanayla dener aynı işlemi. He o zaman da ölüm garanti değil ama...

Olayın gerçek olması ihtimalinden yola çıkarak, e be amca diyorum, hiç mi hayatta kalma ihtimalini, böyle yurdumun dört bir yanının sana giren çıkan nesneleri konuşacağını düşünmedin? ya da ölsen daha mı kötüydü acaba?
-Nasıl bilirdiniz rahmetliyi?
+Çok ibneymiş.
Hadi bakalım amca, eğer intihar etmek istiyorsan bundan sonra daha sağlam olaylar denemelisin, misal; bir fil bulup müshil hapı yutturduktan sonra arkasında bekleyebilirsin mesela. Şişe denemesinden sonra çok da yakışır sana hani.
Tepkiler:

"Şişeyle gelemeyen ecel" yazısına bir kimsecik bile yorum yapmamış!

Yorum Gönder

Çok mecburi değilse küfür etmeyin. Bir de emoysanız yorum falan yazmayın. Yazacaksanız da düzgün bir Türkçe ile yazın. Olm vallaha anlamıyorum lan!

 

Kopi-Rayt!

Kopirayt da denmekte gerçi kendisine ama kullanım ve kıllanım koşulları sanki daha bir türkçe, daha bir bizden, senden benden geldi kulağıma ya da parmağıma...Buralarda bir yazıyı beğendiysen eşle dostla paylaşmaktan çekinme. Yok eğer, o yazının tamamımın veya bir kısmının senin olduğunu düşünüyorsan, veya içindeki bir öğenin senin olduğuna inanıyorsan, arkadaşım de ne iş? Haberleş benimle... Hacı ne iş diye sor bana. Bir sor neden diye... Belki de istemeden yaptım?! Öyle işte, aklına takılanı sor bana. Yazının altına yorum yap veya mail at. Mutluluğun resmini bulursan bana da forwardla hatta. Sahi o forward mailleri de hiç sevmem be... Ama mutluluğun resmi bir başka be cankanım... Yolla bana, forwardla... Unutma ama hemi?

Firefox güzel gösteriyor...

Bu site en iyi firefoxta görüntülenir. Evet yandaki abla kadar iyi bir şekilde görüntülenmese de, sitenin genel olarak bazı ayarları, görüntü hedeleri falan filan firefox ile daha bir cillop olmakta. Renkliler daha renkli beyazlar daha beyaz gözükmekte. Firefox evinizin tilkisi... Kullanın kulandırtın. Bu vesileyle eğer siteyi ziyaret ediyorsa pek sevgili fox-kızı Alexandra Ansgar(ki kendisi resimdeki apla)’a ve Avşar kızı Hülya Avşar’a da sevgilerimi sunuyorum. Sahi neden Avşar kızı? Yani bi Sevtap Parman’a neden parman kızı denmiyor ki? Bak merak ettim şimdi.

Portakalı saydım...

O değil de benim portakalı soyup, başucuma koymam gerekiyordu, yanlış yaptım. neyse...

kişi taze düştü.