Hangi payda ortanca?

verilen ismin güzel olduğu bu blogda 3 kafadar, şiirler falan yazıyorlar. şahsen şiirle aram çok da iyi değildir. hatta belli başlıları dışında sevmem bile..

mesela

Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.
Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.

demiş ya orhan veli... bak bunu gayet iyi anlıyorum. derde düştükçe, anlatamıyor insan falan filan.. düz adamın tekiyim ben. şiirle anlatılan herşey düz yazıyla da anlatılır. belki 2 satır 5 sayfa sürer ama anlatılır. ben okulda bunu öğrenmişim.. omuriliğim koşullu komut olarak almış bunu üstüne. ben 5 sayfa yazı okumayı çoğu durumda tercih ederim. ama eğer siz öyle değilseniz, şiir okumayı seven bireylerdenseniz, bu siteyi seversiniz...

yazarlardan biri sevdiğim (doktor adayı -sırf bu yüzden seviyorum- [gülücük] ) çağrı özütok...

http://ortancapayda.blogspot.com/
bir tık ötenizde. tez zamanda güzel(yerine göre hoş, seksi veya taşşşş da olabilir) bir webmastera rastlayıp iyi bir tasarıma geçmeleri dileğiyle.
Tepkiler:

"Hangi payda ortanca?" yazısına bir kimsecik bile yorum yapmamış!

Yorum Gönder

Çok mecburi değilse küfür etmeyin. Bir de emoysanız yorum falan yazmayın. Yazacaksanız da düzgün bir Türkçe ile yazın. Olm vallaha anlamıyorum lan!

 

Kopi-Rayt!

Kopirayt da denmekte gerçi kendisine ama kullanım ve kıllanım koşulları sanki daha bir türkçe, daha bir bizden, senden benden geldi kulağıma ya da parmağıma...Buralarda bir yazıyı beğendiysen eşle dostla paylaşmaktan çekinme. Yok eğer, o yazının tamamımın veya bir kısmının senin olduğunu düşünüyorsan, veya içindeki bir öğenin senin olduğuna inanıyorsan, arkadaşım de ne iş? Haberleş benimle... Hacı ne iş diye sor bana. Bir sor neden diye... Belki de istemeden yaptım?! Öyle işte, aklına takılanı sor bana. Yazının altına yorum yap veya mail at. Mutluluğun resmini bulursan bana da forwardla hatta. Sahi o forward mailleri de hiç sevmem be... Ama mutluluğun resmi bir başka be cankanım... Yolla bana, forwardla... Unutma ama hemi?

Firefox güzel gösteriyor...

Bu site en iyi firefoxta görüntülenir. Evet yandaki abla kadar iyi bir şekilde görüntülenmese de, sitenin genel olarak bazı ayarları, görüntü hedeleri falan filan firefox ile daha bir cillop olmakta. Renkliler daha renkli beyazlar daha beyaz gözükmekte. Firefox evinizin tilkisi... Kullanın kulandırtın. Bu vesileyle eğer siteyi ziyaret ediyorsa pek sevgili fox-kızı Alexandra Ansgar(ki kendisi resimdeki apla)’a ve Avşar kızı Hülya Avşar’a da sevgilerimi sunuyorum. Sahi neden Avşar kızı? Yani bi Sevtap Parman’a neden parman kızı denmiyor ki? Bak merak ettim şimdi.

Portakalı saydım...

O değil de benim portakalı soyup, başucuma koymam gerekiyordu, yanlış yaptım. neyse...

kişi taze düştü.