Porno Sitem Olmuş Haberim Yok

Bu bloga yazma hikayem yazmanın ihtiyaç haline geldiğini hissetmemle, yazmanın ihtiyaç haline gelmesi de uludağ sözlük ile başladı.Söyleyecek şeylerim var dedikçe formata uydurma çabası; düşünceleri, sağdan soldan kesilmiş şekillendirilmiş odundan hallice kılıyor. Öte yandan ne niyetlerle açtığınız başlığın altında kentrilyonlarca (mübalağa sevdiğim bir sanattır evet) yazı ile hisleriniz alakasız alakasız yerlere çıkmaya başlıyor.

Tamam evet bu blogu açarken zaten bir okuyucu kitlesi de beklemiyordum. Hatta kimsenin okumadığı düşüncesi duygularımı daha özgür ifade etmemi bile sağlıyor. Sonra açıp açıp kendim okuyorum. Eğleniyorum. Fakat zamanla yazıların çoğalmasıyla kaçınılmaz olarak -ki kaçtığım da söylenemez tabi ki- arama motorlarından birşeyler arayanlar siteye yönlendirilmeye başlıyorlar. Google'dan sayfama gelenlerin neler arayıp bu bloğa ulaştıklarını gördükçe ciddi anlamda tarif edilemez duygular yaşıyorum.

Mesela götüne koyabilirmiyim diye arattığınızda (miyim birleşik olunca ilk sayfada sondan üçüncü; ayrı olursa direkt ilk olarak benim sayfanın çıkması da gugıl'ın mıyımları miyimleri kuralına göre ayrı yazmamı ödüllendirdiğini gösteriyor, şu an ağlayasım var inan) çıkan sonuçlar gerçekten inanılmaz. En azından benim adıma bildiğin inanılamaz hatta. Bu yazıyı yazarken bir yandan da evde var olan malzemelerle mavi ekranlar hazırlıyorum en Derya Baykalvari usüllerle, eşe dosta vermeye. O kadar vahim duygular hissediyorum.

Alt üst her tarafımda erotik hikayelerin bulunduğu siteler var, mesela birine tıkladım, ekrana kocaman "Do you want to enlarge your penis?" diye bir yazı geldi, ağlaya ağlaya çarpılara bastım. Baktım çarpı kalmadı bilgisayarın power tuşuna bastım. Meğer kompleksim varmış aga. İşte böyle sinir bozucu, psikoloji üzerine çalışan çılgın siteler arasında ben tek başıma ayakta kalmaya çalışıyorum. Ve hayır I don't want to Penlarge My Enis!

Hayır o kadar çoklar ki, kendimi grup seks arasında mastürbasyon yapıyormuş kadar masum ve çaresiz hissettim yeminle diyorum. Kendimi o kadar bitap ve çaresiz hissediyorum şu an. Riskte ordularım dağıtılmış, attığım zarlar hep 1 1 gelmiş gibi hissediyorum.

Bu imajı bu saatten sonra düzeltemeyeceğimi tahmin ediyor ve bundan sonra bu siteyi de erotik hikayelerin bulunduğu süpersonik, ultra, mega, hiper bir blog haline getirme kararı aldım.(tabi ki ciddi değildim.)
Tepkiler:

"Porno Sitem Olmuş Haberim Yok" yazısına bir kimsecik bile yorum yapmamış!

Yorum Gönder

Çok mecburi değilse küfür etmeyin. Bir de emoysanız yorum falan yazmayın. Yazacaksanız da düzgün bir Türkçe ile yazın. Olm vallaha anlamıyorum lan!

 

Kopi-Rayt!

Kopirayt da denmekte gerçi kendisine ama kullanım ve kıllanım koşulları sanki daha bir türkçe, daha bir bizden, senden benden geldi kulağıma ya da parmağıma...Buralarda bir yazıyı beğendiysen eşle dostla paylaşmaktan çekinme. Yok eğer, o yazının tamamımın veya bir kısmının senin olduğunu düşünüyorsan, veya içindeki bir öğenin senin olduğuna inanıyorsan, arkadaşım de ne iş? Haberleş benimle... Hacı ne iş diye sor bana. Bir sor neden diye... Belki de istemeden yaptım?! Öyle işte, aklına takılanı sor bana. Yazının altına yorum yap veya mail at. Mutluluğun resmini bulursan bana da forwardla hatta. Sahi o forward mailleri de hiç sevmem be... Ama mutluluğun resmi bir başka be cankanım... Yolla bana, forwardla... Unutma ama hemi?

Firefox güzel gösteriyor...

Bu site en iyi firefoxta görüntülenir. Evet yandaki abla kadar iyi bir şekilde görüntülenmese de, sitenin genel olarak bazı ayarları, görüntü hedeleri falan filan firefox ile daha bir cillop olmakta. Renkliler daha renkli beyazlar daha beyaz gözükmekte. Firefox evinizin tilkisi... Kullanın kulandırtın. Bu vesileyle eğer siteyi ziyaret ediyorsa pek sevgili fox-kızı Alexandra Ansgar(ki kendisi resimdeki apla)’a ve Avşar kızı Hülya Avşar’a da sevgilerimi sunuyorum. Sahi neden Avşar kızı? Yani bi Sevtap Parman’a neden parman kızı denmiyor ki? Bak merak ettim şimdi.

Portakalı saydım...

O değil de benim portakalı soyup, başucuma koymam gerekiyordu, yanlış yaptım. neyse...

kişi taze düştü.