90lı Yıllar Ve Seksi Erkek Anlayışı



Hey gidi 90lı yıllar ve Yaşar Alptekin hey be...

90lı yıllarda disko kültürünün ülkemizdeki yansıması çok fena hadiseler doğurmuş zannımca. Ben 90larda çocuk olduğum için pek net farkında değildim tabi hadisenin fakat teknoloji sağolsun o zamanların modasının da neler olduğunu elimizdeki kayıtlar sayesinde en ince ayrıntısına kadar bilebiliyoruz.

(ilgili videoyu buradan bulabilirsiniz deyu pek de dip olmayan bir not koyalım.)

Fakat abi o Yaşar Alptekin neymiş öyle yav... Öyle el hareketleri olmaz olamaz. Her ne kadar el hareketleri flemenco ve giysisi de grekoromen dese de, aslında 90lı yılların içinde kaybolup gitmiş bir Yaşar, o Yaşar ki, o güzel insan ki. Anlatmaya dilim varmıyor... O el hareketleri gözlere odaklanmayı sağlıyor ki, o bakışlar, nasıl tutkulu nasıl bir seksapeldir, benim erkek halimle vücudum karıncalaştı. Kız olsam kesin verirdim, o kadara kadar. Ki olay bakışlarla da bitmiyor be. Eller göğüsleri gezer iken, tüm izleyenler de en az Yaşarımız kadar terliyoruz. Ve Yaşarımızın tavan yaptığı detay; açık göbek ve turuncu tayt ikilisi. Rabbim bir göbeğe turuncu tayt bu kadar mı Yaşar olurmuş beav. O nasıl göbek hareketidir öyle? Tüm izleyenler en az sevişmiş kadar oluyor Yaşarımızla. O yüzden Yaşarımız diyorum, adam o kadar izleyene birden öyle hareketler çekiyor ki, sahiplenmek bu saatten sonra çok zor olur her bir kişi için.

Yalnız tayta biraz değinmek istiyorum; abicim nasıl bir olaydır o yav. Uzaktan bakan çıplak sanır da cinsel organsız oluşundan mütevellit Eros sanır seni. Zaten hareketler de müsait. Tamam yiğidin malı meydandadır da, bu kadar açık ve seçik bir şekilde mal beyanına ne gerek var idi? Dansın devamı bilinen Yaşar, seksi hareketleri ve Yaşar'ın çavuşu triosu... Bu videoyu izledikten sonra Haydar Dümen'e gözüme Yaşar Alptekin'in çavuşu girdi diye mail atsam mı diye düşündüm ama sonradan vazcaydım. Arkadaş ten rengi tayt ne yav? Ten rengi tayt ne? Bütün vücut ortaya çıkmış da, erkek vücudu doğası gereği kadın vücudu kadar estetik olamıyor işte, zorlamanın alemi yok.

Dansçı adamsın, estetik insanısın, en güzel duyguların adamısın, duygulardan anlarsın, güzellik nedir bilirsin falan filan derken, abi o koltuk altı kılların işi fena bozmuş beav. Terlemiş de Yaşarım benim. Ne kokarsın be Yaşarım benim...

Hadi herşeyi geçtim, o kadar seksi hareket yap yap, ama yine de dönem akımından etkilen ve odadan çıkarken bir anda kafayı çevirip Emrah bakışı at! Abi bütün seksapelini bitirdin. İnan tahta kıçınla bile bu kadar bitirici olamamıştın...

Sonra dön gel tekrar seksi seksi davran... Bu çabanla sabaha kadar dansetsen meyletmem artık Yaşarım sana. Bunu bilesin. Bunu da sana kardeş gözüylen yazıyorum, dünya ahret abimsin Yaşar. Dişi olsam hakkında daha kötü düşünürdüm Yaşar. Bunu da bilesin Yaşarım, artık gönlümce yaşarım! (bunu yapmazsam ölecektim)

Görsel: http://www.hayatiminerkegi.com/2010/04/dansc-adam.html
Tepkiler:

"90lı Yıllar Ve Seksi Erkek Anlayışı" yazısına bir kimsecik bile yorum yapmamış!

Yorum Gönder

Çok mecburi değilse küfür etmeyin. Bir de emoysanız yorum falan yazmayın. Yazacaksanız da düzgün bir Türkçe ile yazın. Olm vallaha anlamıyorum lan!

 

Kopi-Rayt!

Kopirayt da denmekte gerçi kendisine ama kullanım ve kıllanım koşulları sanki daha bir türkçe, daha bir bizden, senden benden geldi kulağıma ya da parmağıma...Buralarda bir yazıyı beğendiysen eşle dostla paylaşmaktan çekinme. Yok eğer, o yazının tamamımın veya bir kısmının senin olduğunu düşünüyorsan, veya içindeki bir öğenin senin olduğuna inanıyorsan, arkadaşım de ne iş? Haberleş benimle... Hacı ne iş diye sor bana. Bir sor neden diye... Belki de istemeden yaptım?! Öyle işte, aklına takılanı sor bana. Yazının altına yorum yap veya mail at. Mutluluğun resmini bulursan bana da forwardla hatta. Sahi o forward mailleri de hiç sevmem be... Ama mutluluğun resmi bir başka be cankanım... Yolla bana, forwardla... Unutma ama hemi?

Firefox güzel gösteriyor...

Bu site en iyi firefoxta görüntülenir. Evet yandaki abla kadar iyi bir şekilde görüntülenmese de, sitenin genel olarak bazı ayarları, görüntü hedeleri falan filan firefox ile daha bir cillop olmakta. Renkliler daha renkli beyazlar daha beyaz gözükmekte. Firefox evinizin tilkisi... Kullanın kulandırtın. Bu vesileyle eğer siteyi ziyaret ediyorsa pek sevgili fox-kızı Alexandra Ansgar(ki kendisi resimdeki apla)’a ve Avşar kızı Hülya Avşar’a da sevgilerimi sunuyorum. Sahi neden Avşar kızı? Yani bi Sevtap Parman’a neden parman kızı denmiyor ki? Bak merak ettim şimdi.

Portakalı saydım...

O değil de benim portakalı soyup, başucuma koymam gerekiyordu, yanlış yaptım. neyse...

kişi taze düştü.