Esra Ceyhan ın evrim olmadığını ispatlaması




evrim gereği güçsüzlerin yok olması gerekir. gelişmeyen organlar körelirken kullanılan organlar gelişir falan.

fakat esra ceyhan a baktığımızda ilk ekranlara çıktığı zamanlardan itibaren kendini zerre geliştirmeden, herşeye aşırı tepki veren sunucu bir dişi kişilik olduğu gözümüze çarpıyor. hatta gözümüze çarpmaktan ziyade gözümüzü parçalıyor adeta.

esra ceyhan cidden çok garip bir sunucu. mesela stüdyoya getirilen yılandan börtü böcekten çığlık atarak kaçarken, uçan adam sabri bey'in o ani hareketinden zerre korkmuyor. arkadaş ilk izlediğimde ben irkildim ya. stüdyoda olsa zor kaçardım. bu bakımdan tarık mengüç'ün gayet insani bir tepki vermesini anlayışla karşılıyorum. esra ceyhan'ın düşen reytingleri(reyting nasıl bir kelimedir ya... hiç sevmem ya neyse) canlandırmak için bulduğu formül de maalesef seyirciden bol miktarda tepki toplayınca programına bir süre sonra son verilmişti.

yakın zamanda trt de programı başlayacakmış (ya da belki başladı bile...).

günlük 15 bin gibi uçuk bir para alacakmış ağa ya... çok garip bir hayat be...

esas sorulması gereken soru belki de bu, günlük iyi bir paraya insanların size antipati beslemesini kaldırabilir misiniz? peki ya karakterinizden ödün verebilir misiniz? hem de bir sürü insanın önünde...

"Esra Ceyhan ın evrim olmadığını ispatlaması" yazısına bir kimsecik bile yorum yapmamış!

Yorum Gönder

Çok mecburi değilse küfür etmeyin. Bir de emoysanız yorum falan yazmayın. Yazacaksanız da düzgün bir Türkçe ile yazın. Olm vallaha anlamıyorum lan!

 

Kopi-Rayt!

Kopirayt da denmekte gerçi kendisine ama kullanım ve kıllanım koşulları sanki daha bir türkçe, daha bir bizden, senden benden geldi kulağıma ya da parmağıma...Buralarda bir yazıyı beğendiysen eşle dostla paylaşmaktan çekinme. Yok eğer, o yazının tamamımın veya bir kısmının senin olduğunu düşünüyorsan, veya içindeki bir öğenin senin olduğuna inanıyorsan, arkadaşım de ne iş? Haberleş benimle... Hacı ne iş diye sor bana. Bir sor neden diye... Belki de istemeden yaptım?! Öyle işte, aklına takılanı sor bana. Yazının altına yorum yap veya mail at. Mutluluğun resmini bulursan bana da forwardla hatta. Sahi o forward mailleri de hiç sevmem be... Ama mutluluğun resmi bir başka be cankanım... Yolla bana, forwardla... Unutma ama hemi?

Firefox güzel gösteriyor...

Bu site en iyi firefoxta görüntülenir. Evet yandaki abla kadar iyi bir şekilde görüntülenmese de, sitenin genel olarak bazı ayarları, görüntü hedeleri falan filan firefox ile daha bir cillop olmakta. Renkliler daha renkli beyazlar daha beyaz gözükmekte. Firefox evinizin tilkisi... Kullanın kulandırtın. Bu vesileyle eğer siteyi ziyaret ediyorsa pek sevgili fox-kızı Alexandra Ansgar(ki kendisi resimdeki apla)’a ve Avşar kızı Hülya Avşar’a da sevgilerimi sunuyorum. Sahi neden Avşar kızı? Yani bi Sevtap Parman’a neden parman kızı denmiyor ki? Bak merak ettim şimdi.

Portakalı saydım...

O değil de benim portakalı soyup, başucuma koymam gerekiyordu, yanlış yaptım. neyse...

kişi taze düştü.