70 milyon bizi izliyor

Türk televizyon tarihinin, 90lı yıllardan sonraki en büyük yalanı olmuştur bu 70 milyon bizi izliyor vakası. (90lı yıllar çünkü anca 70 milyon olduk. He 90lı yıllardan önce de diyorlardı diyen abilerim ablalarım var ise saygı duyar alınlarından öper düzeltirim.)

Programın konuğu sapıtmış,kıçı başı dağıtmışsa, bak 70 milyon izliyor, değil konuya komşuya 7 cedlerine rezil olursun ultimatomu vermek için kullanılabilir. Bazen de programın çok izlenildiğine dair bir psikolojik baskı yapıp, sakın ha çevirmeyin, 70 milyon izlerken sen izlemezsen, çevrenin konuştuğu tartıştığı mevzulara fransız kalırsın, dut ağacından düşen bülbüle dönersin uyarısı vermektedir. Böylece izlenilmektedir gayri ihtiyari.

Geyik olduğundan gerçek olmadığını 7 cihan bilmektedir zaten. Fakat bazı programlarda inandırıcı olmaktadır da. Mesela, Yaprak Dökümünde Ferhunde söylese... Youtube'da 2 buçuk milyon kez tıklanmış video abi... Az buz değil... Şunun şurasında 67.5 milyon kalmış. Nedir ki? Burada ilgili haber var hatta. Bir gir bak oku derim.

Geçenlerde kıytırık bir bölgesel kanalda duyduydum bu lafı da... Gülesim geldi... Dayı yöresel kanalda 1000 izleyici bulursan öp başına koy diyesim geldi. Dedim de... Ama duyan olmadı. Zeki Müren de bizi gördüğü zaman bilahare açar amcamın kanalı söylerim...

"70 milyon bizi izliyor" yazısına bir kimsecik bile yorum yapmamış!

Yorum Gönder

Çok mecburi değilse küfür etmeyin. Bir de emoysanız yorum falan yazmayın. Yazacaksanız da düzgün bir Türkçe ile yazın. Olm vallaha anlamıyorum lan!

 

Kopi-Rayt!

Kopirayt da denmekte gerçi kendisine ama kullanım ve kıllanım koşulları sanki daha bir türkçe, daha bir bizden, senden benden geldi kulağıma ya da parmağıma...Buralarda bir yazıyı beğendiysen eşle dostla paylaşmaktan çekinme. Yok eğer, o yazının tamamımın veya bir kısmının senin olduğunu düşünüyorsan, veya içindeki bir öğenin senin olduğuna inanıyorsan, arkadaşım de ne iş? Haberleş benimle... Hacı ne iş diye sor bana. Bir sor neden diye... Belki de istemeden yaptım?! Öyle işte, aklına takılanı sor bana. Yazının altına yorum yap veya mail at. Mutluluğun resmini bulursan bana da forwardla hatta. Sahi o forward mailleri de hiç sevmem be... Ama mutluluğun resmi bir başka be cankanım... Yolla bana, forwardla... Unutma ama hemi?

Firefox güzel gösteriyor...

Bu site en iyi firefoxta görüntülenir. Evet yandaki abla kadar iyi bir şekilde görüntülenmese de, sitenin genel olarak bazı ayarları, görüntü hedeleri falan filan firefox ile daha bir cillop olmakta. Renkliler daha renkli beyazlar daha beyaz gözükmekte. Firefox evinizin tilkisi... Kullanın kulandırtın. Bu vesileyle eğer siteyi ziyaret ediyorsa pek sevgili fox-kızı Alexandra Ansgar(ki kendisi resimdeki apla)’a ve Avşar kızı Hülya Avşar’a da sevgilerimi sunuyorum. Sahi neden Avşar kızı? Yani bi Sevtap Parman’a neden parman kızı denmiyor ki? Bak merak ettim şimdi.

Portakalı saydım...

O değil de benim portakalı soyup, başucuma koymam gerekiyordu, yanlış yaptım. neyse...

kişi taze düştü.