Eşşek arılarının işten kaytarması

Hay dilini eşşek arısı soksun deriz bazen. Aslında daha küfürlü şeyler de söyleriz muhakkak da... Dille cinsi münasebette bulunmaya kadar giden olaylar dizisi çok vahim. İşte o eşşek arılarının sokması gereken diller var. Televizyonu açtığımda bazı şarkıcı parçalarının, daha kültürlü (!) gözükmek adına Türkçe'yle cinsi münasebete girdiğini görüp dillerine cinsi münasebet isteğini köreltmek zor oluyor.

-emfasize etmemiz gereken bir durum var ortada. illegal parçaların internetten downloadına bir ban koymak gerekiyor.
+evet sayın seyirciler, altta geçen forum sitelerinden az önce dinlediğiniz şarkıyı indirebilirsiniz.
-ama.. ama... irrite oldum bak. ülkecek edukasyona ihtiyacımız var.
+lan sus.. koyarım depüğü ağzunun ortasına. adam gibi konuş yavşak. we all know english too. dont fuck our brains with your poor english. actually you dont know it.. also unluckily you dont know your mother language.. you stupid bastard. get the hell out of here... evet sayın seyirciler...

bir de bu ikoncan diye bir kelime var ki... ikoncan diye bahsedilen gerzek hanım ablalarımız, bütün gün koca ve sevgili parası yiyerek asalak olarak yaşar, aptal türk kızları da onları sırf gazetede televizyonda çıkar diye önemli sanırlar.

buradan bal yapmayan arılara sesleniyorum. bari bal yapmıyorsunuz, gidin kendinizi feda edin.. sok şu gerzeklerin dillerini de... sefil varlığınız bir işe yarasın.


Not: Yazar son paragrafta hem arılara seslenmiş, hem de işlevi olmadan önem kazanmış salak medya maymunlarına gönderme yapmıştır.

"Eşşek arılarının işten kaytarması" yazısına bir kimsecik bile yorum yapmamış!

Yorum Gönder

Çok mecburi değilse küfür etmeyin. Bir de emoysanız yorum falan yazmayın. Yazacaksanız da düzgün bir Türkçe ile yazın. Olm vallaha anlamıyorum lan!

 

Kopi-Rayt!

Kopirayt da denmekte gerçi kendisine ama kullanım ve kıllanım koşulları sanki daha bir türkçe, daha bir bizden, senden benden geldi kulağıma ya da parmağıma...Buralarda bir yazıyı beğendiysen eşle dostla paylaşmaktan çekinme. Yok eğer, o yazının tamamımın veya bir kısmının senin olduğunu düşünüyorsan, veya içindeki bir öğenin senin olduğuna inanıyorsan, arkadaşım de ne iş? Haberleş benimle... Hacı ne iş diye sor bana. Bir sor neden diye... Belki de istemeden yaptım?! Öyle işte, aklına takılanı sor bana. Yazının altına yorum yap veya mail at. Mutluluğun resmini bulursan bana da forwardla hatta. Sahi o forward mailleri de hiç sevmem be... Ama mutluluğun resmi bir başka be cankanım... Yolla bana, forwardla... Unutma ama hemi?

Firefox güzel gösteriyor...

Bu site en iyi firefoxta görüntülenir. Evet yandaki abla kadar iyi bir şekilde görüntülenmese de, sitenin genel olarak bazı ayarları, görüntü hedeleri falan filan firefox ile daha bir cillop olmakta. Renkliler daha renkli beyazlar daha beyaz gözükmekte. Firefox evinizin tilkisi... Kullanın kulandırtın. Bu vesileyle eğer siteyi ziyaret ediyorsa pek sevgili fox-kızı Alexandra Ansgar(ki kendisi resimdeki apla)’a ve Avşar kızı Hülya Avşar’a da sevgilerimi sunuyorum. Sahi neden Avşar kızı? Yani bi Sevtap Parman’a neden parman kızı denmiyor ki? Bak merak ettim şimdi.

Portakalı saydım...

O değil de benim portakalı soyup, başucuma koymam gerekiyordu, yanlış yaptım. neyse...

kişi taze düştü.