Hepi Börtey Bııılooooog!


Bu bloğu tutana kadar 2 3 tane başarısız denemem oldu. Hepsinde NTV muhabirlerinden hallice bir üslupla yazıyordum ki, gayet yorucu ve sıkıcı olduğundan vazgeçiyordum. Niye öyle bir üslupla yazdığıma gelince, iç ses olm gelip geçenler olur ayıp lan diyordu. Hep bu ayıp zihniyeti yüzünden rahat yazamıyordum. Ne zamanki ciddidegildim deyip kimsenin okumadığını düşünüp rahat rahat yazmaya başladım, anladım ki blog tutmak keyifliymiş. Şaka maka bu bloga başlayalı tam bir sene olmuş. Vay be. Büyük gelişme...


art
Tepkiler:

Hepi Börtey Bııılooooog! yazısına 2 yorum yardırılmış.

25 Ağustos 2010 18:30

iyi ki doğdun biloookkkkk:)

25 Ağustos 2010 21:12

dankı şöncüm ela gözüm vürüsüm:)

Yorum Gönder

Çok mecburi değilse küfür etmeyin. Bir de emoysanız yorum falan yazmayın. Yazacaksanız da düzgün bir Türkçe ile yazın. Olm vallaha anlamıyorum lan!

 

Kopi-Rayt!

Kopirayt da denmekte gerçi kendisine ama kullanım ve kıllanım koşulları sanki daha bir türkçe, daha bir bizden, senden benden geldi kulağıma ya da parmağıma...Buralarda bir yazıyı beğendiysen eşle dostla paylaşmaktan çekinme. Yok eğer, o yazının tamamımın veya bir kısmının senin olduğunu düşünüyorsan, veya içindeki bir öğenin senin olduğuna inanıyorsan, arkadaşım de ne iş? Haberleş benimle... Hacı ne iş diye sor bana. Bir sor neden diye... Belki de istemeden yaptım?! Öyle işte, aklına takılanı sor bana. Yazının altına yorum yap veya mail at. Mutluluğun resmini bulursan bana da forwardla hatta. Sahi o forward mailleri de hiç sevmem be... Ama mutluluğun resmi bir başka be cankanım... Yolla bana, forwardla... Unutma ama hemi?

Firefox güzel gösteriyor...

Bu site en iyi firefoxta görüntülenir. Evet yandaki abla kadar iyi bir şekilde görüntülenmese de, sitenin genel olarak bazı ayarları, görüntü hedeleri falan filan firefox ile daha bir cillop olmakta. Renkliler daha renkli beyazlar daha beyaz gözükmekte. Firefox evinizin tilkisi... Kullanın kulandırtın. Bu vesileyle eğer siteyi ziyaret ediyorsa pek sevgili fox-kızı Alexandra Ansgar(ki kendisi resimdeki apla)’a ve Avşar kızı Hülya Avşar’a da sevgilerimi sunuyorum. Sahi neden Avşar kızı? Yani bi Sevtap Parman’a neden parman kızı denmiyor ki? Bak merak ettim şimdi.

Portakalı saydım...

O değil de benim portakalı soyup, başucuma koymam gerekiyordu, yanlış yaptım. neyse...

kişi taze düştü.